مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 10:052023-12-19سياسي

سردار تنگسیری: بسیج دریایی اقیانوسی را سازماندهی کردیم


فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: الان بسیج دریایی اقیانوس را سازماندهی کردیم ودر این بسیج شناورهای بزرگ و لنج هایی که توانایی دریانوردی تا تانزانیا را دارند سازماندهی کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه صبح امروز (سه شنبه، 28 آذرماه) در همایش نقش بسیج و قدرت دریایی جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس گفت: از ابتدای شروع جنگ تحمیلی در آبادان با مشقت روبرو بودیم و گاهاً با مسیرهای سختی که برای ما وجود داشت، احساس نیاز به تجهیزات دریایی و شناورها را حس کردیم.

وی افزود: ما با شناورهای مردمی در دوران جنگ تحمیلی اولین مسیر دریایی را عبور کردیم، عبور از رودخانه در آن زمان نیاز به شناور داشت و از همان زمان این نیاز برای ما شکل گرفت.

سردار تنگسیری گفت: برای عبور از رود کارون در دوران عملیات دفاع مقدس نیاز به شناورها داشتیم و برای اینکار تمامی شناورهای مردمی را جمع کرده و از آن ها استفاده کردیم.

ما فراموش نمی کنیم که در دوران دفاع مقدس در محاصره بودیم و با همین شناورهای مردمی از محاصره دشمن نجات پیدا کردیم، باید تلاش های مردمی در دوران جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس را به نسل های بعدی منعکس کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار تنگسیری: بسیج دریایی اقیانوسی را سازماندهی کردیم

سردار تنگسیری: بسیج دریایی اقیانوسی را سازماندهی کردیم