مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 17:202023-12-06سياسي

تقویت گروه های جهادی باعث افزایش اعتماد مردم به جهادگران می شود


نماینده گروه های خیریه و جهادی دانشجویی گفت: از مشکلات هرروزه گروه های جهادی امکانات و تجهیزات سخت افزاری است که به دلیل مقاومت نهادها در جهت انحصارطلبی به بهانه محافظت در اختیار گروه ها قرار داده نمی شود.

- نماینده گروه های خیریه و جهادی دانشجویی گفت: از مشکلات هرروزه گروه های جهادی امکانات و تجهیزات سخت افزاری است که به دلیل مقاومت نهادها در جهت انحصارطلبی به بهانه محافظت در اختیار گروه ها قرار داده نمی شود.

تقویت گروه های جهادی از نظر امکانات و وسایل سبب افزایش اعتماد مردم به جهادگران و افزایش خدمت رسانی به صورت چشمگیر می شود که دلیل آن عدم داشتن محدودیت زمانی در کمک کردن جهادی به مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سما عباسی نماینده گروه های خیریه و جهادی دانشجویی در مراسم روز دانشجو که امروز با حضور رییس جمهور در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از بهترین روش ها برای سپردن برخی مسئولیت های قابل واگذاری به آحاد جامعه کمک گیری از گروه های جهادی به ویژه دانشجویان است.

چنان که در اربعین طرح های ماندگاری مانند طرح در مدار حبیب توسط گروه های جهادی با همکاری بسیج و تشکل های دانشجویی به صورت مشترک انجام شد.

نماینده گروه های خیریه و جهادی دانشجویی بیان کرد: از ابتدای دولت تاکنون 2 هزار و 600 فعالیت جهادی انجام گرفته است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت گروه های جهادی باعث افزایش اعتماد مردم به جهادگران می شود

تقویت گروه های جهادی باعث افزایش اعتماد مردم به جهادگران می شود