مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 13:452023-11-26سياسي

پروژه های عمرانی شهری پیوست فرهنگی داشته باشند


فرمانده سپاه فجر فارس خواستار توجه مسئولان شهرداری و شورای شهر شیراز به پیوست فرهنگی پروژه های عمرانی این کلان شهر شد.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر فارس خواستار توجه مسئولان شهرداری و شورای شهر شیراز به پیوست فرهنگی پروژه های عمرانی این کلان شهر شد.

سردار یدالله بوعلی امروز، 5 آذرماه در دیدار با اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری شیراز که به مناسبت فرا رسیدن سالروز تأسیس بسیج مستضعفین برگزار شد، گفت: گستردگی کلان شهر شیراز و اجرای پروژه های متنوع و عظیم عمرانی حاصل تلاش شهرداری و شورای شهر است که چهره شیراز را روز به روز بهتر کرده و در جامعه اُمید آفرینی می کند.

وی با بیان اینکه تلاشی که خالصانه و برای کسب رضایت عامه مردم باشد یک موفقیت قابل تقدیر برای مسئولان مدیریت شهری است، کار فراگیر در موضوعات فرهنگی را یکی از نقاط قوت این دوره از مدیریت شهری شیراز عنوان کرد و افزود: پروژه های عمرانی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی نیز تاثیرگذار هستند و اهمیت پیوست فرهنگی در طرح های عمرانی یکی از مسائل مهمی است که باید به صورت ویژه مورد توجه شهرداری و شورای شهر قرار داشته باشد.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر لزوم اطلاع قشر نوجوان و جوان از پیشرفت های کشور در زمینه های مختلف، افزود: بازدید دانش آموزان و دانشجویان از پروژه های شاخص شهری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های عمرانی شهری پیوست فرهنگی داشته باشند

پروژه های عمرانی شهری پیوست فرهنگی داشته باشند