مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 17:202023-12-09سياسي

امیرعبداللهیان: سند 2030 را امضا نخواهیم کرد / برجام بی خاصیت تر می شود


وزیرامور خارجه با بیان اینکه سند 2030 منافع ایران را تامین نخواهد کرد، گفت: سند 2030 در دولت سیزدهم متوقف شد و امضا نخواهیم کرد.

- وزیرامور خارجه با بیان اینکه سند 2030 منافع ایران را تامین نخواهد کرد، گفت: سند 2030 در دولت سیزدهم متوقف شد و امضا نخواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان، وزیرامور خارجه در نشست روز دانشجو که امروز در دانشگاه تهران برگزار شد، با بیان اینکه عملگرایی تفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب های دیگر است، گفت: صرفا نظریه پردازی نیست و این الگو را دوست و دشمن هم اعتراف کردند و بارها گفته اند که به ایران و مخصوصا به رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری غبطه می خوریم، آنها می گویند ما دیدگاه های رهبر ایران را پیگیری می کنیم و می بینیم که این مطالب در عرصه های مختلف پیاده و عملیاتی می شود.

وی با بیان اینکه در موضوع فلسطین بیان افکار عمومی، جوانان و نخبگان جهان این است که گفتمان انقلاب اسلامی توام با عمل است، اظهار کرد: تصمیمات در خصوص مقاومت و نحوه مدیریت جنگ برعهده محور مقاومت است و حتی بعد از سخنرانی دبیرحزب الله لبنان برخی تماس گرفتند به ما گفتند که ما انتظار داشتیم که از ایشان دستور حمله به رژیم صهیونیستی را بشنویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: سند 2030 را امضا نخواهیم کرد / برجام بی خاصیت تر می شود

امیرعبداللهیان: سند 2030 را امضا نخواهیم کرد / برجام بی خاصیت تر می شود