مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 10:302023-11-28بين الملل

الگوگیری زنان مسلمان غزه از شجاعت و مقاومت حضرت زینب(س)


فرامرز رحمان زاد در کارگاه «بررسی نقش زنان در مقاومت غزه» گفت: زنان مسلمان غزه از شجاعت و مقاومت حضرت زینب(س) در برابر جنایات رژیم صهیونیستی الگوگیری می کنند.

- فرامرز رحمان زاد در کارگاه بررسی نقش زنان در مقاومت غزه گفت: زنان مسلمان غزه از شجاعت و مقاومت حضرت زینب(س) در برابر جنایات رژیم صهیونیستی الگوگیری می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به مناسبت 25 نوامبر روز جهانی منع خشونت علیه زنان و همزمان با برگزاری همایش اشک مریم در تهران، به همت خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در راولپندی و با مشارکت سازمان امامیه پاکستان (بخش بانوان) کارگاه آموزشی ـ تبیینی تحت عنوان بررسی نقش زنان در مقاومت غزه به منظور ابراز همبستگی با مردم مظلوم و مقاوم غزه در سالن اجتماعات جامعه امام صادق (ع) اسلام آباد برگزار شد.

رضا امیری مقدم، سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان طی پیامی، گفت: رژیم صهیونستی رکوردهای بربریت، جنایات جنگی و نسل کشی خود را شکسته است و امریکا و اروپا و کشورهای دست نشانده آنان که تاکنون سکوت کرده اند، شریک جنایات رژیم صهیونیستی و مسئول خونریزی غیر نظامیان غزه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوگیری زنان مسلمان غزه از شجاعت و مقاومت حضرت زینب(س)

الگوگیری زنان مسلمان غزه از شجاعت و مقاومت حضرت زینب(س)