مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 21:002023-11-25سياسي

بسیج به الگوی جهانی تبدیل شده است


استاندار لرستان با بیان اینکه بسیج مکتب است و مرز نمی شناسد، افزود: بسیج فراتر از چارچوب های سرزمینی توسط امام در داخل کشور به سامان و سازمان درآمد و تبدیل به الگو شده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار امشب در همایش فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج کارکنان ادارات کل استان ضمن گرامی داشت هفته بسیج و تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، بسیج را درکی از اخلاص، اراده، اتحاد معتقدانه دانست و افزود: بسیج در رابطه با امام تجلی پیدا می کند.

   استاندار لرستان با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با درایت و هوشمندی ظرفیتی که در بطن و متن مکتب اهل بیت وجود داشته است را سامان و سازمان بخشید، افزود: شهدای کربلا با امامشان رابطه ای بسیجی وار داشتند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه بسیج میعادگاه همه اقشار جامعه است، بیان کرد: بسیج محدود به یک قشر و جمع خاصی نیست؛ بلکه همه مردم را در برمی گیرد.

وی با اشاره به اینکه بسیج در عرصه های مختلف مشکل گشا بوده است، افزود: حضور فعال بسیجیان در دوران دفاع مقدس، حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله و بسیاری از مشارکت های مردمی گره گشا بوده و هست.

استاندار لرستان گفت: با توجه به ظرفیتی که بسیج در استان به وجود آورده است، می تواند در راندمان و اثربخشی بیشتر ماموریت های سازمانی ما ارتقا به وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج به الگوی جهانی تبدیل شده است

بسیج به الگوی جهانی تبدیل شده است