مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 11:202023-12-19سياسي

امام جمعه قشم: دانشگاه بی تفاوت خواست دشمن است


خواست دشمن وجود دانشگاه بی تفاوت است و می خواهد جریان دین و دنیا بین جوانان ما نباشد و در باتلاق شهوات غرق شوند از علم و دین هر دو بی نصیب شوند.

-   حجت الاسلام غلامرضا حاجبی حاجبی امام جمعه شهرستان قشم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس از بندرعباس، با گرامیداشت یاد و خاطر شهید آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار داشت: یکی از روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی که با شهادت آیت الله مفتح و نامگذاری امام راحل ( ره) رقم خورد، وحدت حوزه و دانشگاه است.

  وی با بیان اینکه  وحدت حوزه و دانشگاه در گام دوم انقلاب ظرفیتی بی بدیل برای نظام اسلامی است، افزود: یکی از دلایلی که انقلاب اسلامی هیچگاه رنگ کهنگی به خودش نمی گیرد این یگانگی و یکپارچگی است و انقلاب اسلامی دین و دنیا را در کنار هم برای سعادت مردم مطرح می کند.

امام جمعه قشم می گوید: در دنیایی که مادی گرایی غالب بود و می رفت که انسان در مادیات غرق شود، انقلاب اسلامی در آغاز عصر جدید و در اوج مادی گری یک ظهور مبارک برای جهان  بوده و هست.

این انقلاب با تفکر دین و دنیا در کنار هم و حفظ شأن و کرامت انسانی دچار افراطی گری و چپ روی ها نشده و در صراط مستقیم قرار داده شده بود حرکت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قشم: دانشگاه بی تفاوت خواست دشمن است

امام جمعه قشم: دانشگاه بی تفاوت خواست دشمن است