مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 22:152023-12-07سياسي

ایران بالاترین امنیت پایدار را در خاورمیانه دارد


مسئوول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر گفت: امنیت پایدار کشورمان امروز از هر کشوری در خاورمیانه بالاتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام یعقوب یحیایی مسوول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر امشب در یادواره شهدا مسجد امام هادی(ع) برازجان، اظهار داشت: شهدا با نثار جان خود دیوار مستحکم مقاومت در برابر ظلم ساختند؛امروز جوانان و نوجوانان باید از شهدا الگو بگیرند و راه آن ها را ادامه دهند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، افزود: امروز مسوولیت بزرگی بر دوش بسیجیان کشور است و باید پاک دست ترین افراد در عمل، کم هزینه ترین و چشم و گوش پاک ترین افراد باشند.

  یحیایی با اشاره به اینکه شهدای انقلاب سرمایه های عظیمی هستند، گفت: شهدا از جان خود گذشتند و با خون خود نهال انقلاب را زنده نگه داشتند.

وی با بیان اینکه اقتدار امروز را مدیون خون شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: امنیت پایدار کشورمان امروز از هر کشوری در خاورمیانه بالاتر است.

یحیایی تصریح کرد: برگزاری یادواره های شهدا یکی از اساسی ترین و پررونق ترین ابزارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که مسوولین باید در برگزاری این یادواره ها اهتمام ویژه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران بالاترین امنیت پایدار را در خاورمیانه دارد

ایران بالاترین امنیت پایدار را در خاورمیانه دارد