مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 15:102023-12-21بين الملل

710 هزار خانواده نظامی ساکن سرزمین های اشغالی گرفتار چالش تأمین غذا


نتایج نظرسنجی ها نشان می دهد، از زمان آغاز تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ناامنی غذایی در جمعیت قریب به 10 میلیونی سرزمین های اشغالی شدت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، بر اساس گزارشی که توسط سازمان اعانه دهنده صهیونیستی لتیت (Letit ) در خصوص امنیت غذایی در سرزمین های اشغالی منتشر شده، درآمد حدود 20 درصد از اسراییلی ها از آغاز جنگ در نوار غزه به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه هاآرتص، 45 درصد از صهیونیست هایی که در نظرسنجی انجام شده توسط این سازمان در ماه نوامبر شرکت کردند، از مشکلات اقتصادی ناشی از جنگ می ترسند.

این در حالی است که انجمن های اعانه دهنده امدادی در سرزمین های اشغالی هم از زمان شروع تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه فعالیت های خود را به طور قابل توجهی گسترش داده اند.

در نظرسنجی دیگری که توسط این سازمان انجام شد، حدود 85 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی که در فقر زندگی می کنند، تاکید کردند که در تأمین آب گرم یا برق مورد نیاز برای کارکرد لوازم خانگی خود با مشکل مواجهند.

بر اساس این گزارش، درصد افرادی در سرزمین های اشغالی که از بدهی رنج می برند، نسبت به نظرسنجی مشابه در سال گذشته افزایش یافته است و مطمئنا گزارش موسسه بیمه اسراییل درباره فقر که بر اساس داده های دریافتی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

710 هزار خانواده نظامی ساکن سرزمین های اشغالی گرفتار چالش تأمین غذا

710 هزار خانواده نظامی ساکن سرزمین های اشغالی گرفتار چالش تأمین غذا