مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 12:202023-12-08سياسي

نامه انتقادی جنبش عدالتخواه دانشجویی خطاب به رییس قوه قضاییه


جنبش عدالت خواه دانشجویی در نامه ای به رییس قوه قضاییه پیرامون نحوه حضور و پاسخگویی ایشان در مراسم روز دانشجو از سوی این تشکل انتقاد کرد.

- جنبش عدالت خواه دانشجویی در نامه ای به رییس قوه قضاییه پیرامون نحوه حضور و پاسخگویی ایشان در مراسم روز دانشجو از سوی این تشکل انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نامه انتقادی جنبش عدالت خواه دانشجویی به رییس قوه قضاییه پیرامون نحوه حضور و پاسخ گویی ایشان در مراسم روز دانشجو از سوی این تشکل منتشر شد.

متن این نامه به شرح زیر است: یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا کُونُوا قَوَّامِینَ لِلَّهِ شُهَدَاءَ بِالْقِسْطِ وَلَا یَجْرِمَنَّکُمْ شَنَآنُ قَوْمٍ عَلَی أَلَّا تَعْدِلُوا اعْدِلُوا هُوَ أَقْرَبُ لِلتَّقْوَی ای کسانی که ایمان آورده اید برای خدا به داد برخیزید و به عدالت شهادت دهید و البته نباید دشمنی گروهی شما را بر آن دارد که عدالت نکنید عدالت کنید که آن به تقوا نزدیکتر است.

جناب حجت الاسلام محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه سلام علیکم امسال شاهد آنیم که تصمیم گرفته اید تا روز دانشجو را در یکی از دانشگاه های شهرستان حضور داشته باشید.

نفس حضور مسئولین عالی رتبه در دانشگاه های شهرستان ها و تمرکززدایی پدیده مطلوبی است؛ اما نه برای مسئولی که در دوران ریاست خود بر یکی از قوا تاکنون حتی یک بار هم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه انتقادی جنبش عدالتخواه دانشجویی خطاب به رییس قوه قضاییه

نامه انتقادی جنبش عدالتخواه دانشجویی خطاب به رییس قوه قضاییه