مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 08:402023-12-06اقتصادي

تولید 870 هزار تن سیب زمینی در همدان


مدیر امور زراعت جهاد کشاورزی همدان از تحقق تولید 870 هزار تن سیب زمینی در استان خبر داد و گفت: این میزان در 20 هزار هکتار سطح زیر کشت تولید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی بایگانه صبح امروز در جلسه امور زراعت در محل سازمان جهاد کشاورزی همدان از پایان برداشت چغندرقند در استان خبر داد و اظهار کرد: 410 هزار تن چغندرقند در 6 هزار و 900 هکتار سطح زیر کشت تولید شده است.

وی با بیان اینکه 345 هزار تن از تولید چغندرقند استان تحویل شده است افزود: تاکنون 30 هزار تن تحویل داده نشده و الباقی هم پیمان آزاد است.

مدیر امور زراعت جهاد کشاورزی استان همدان در ادامه با اشاره به سطح زیر کشت سیب زمینی در استان تاکید کرد: 870 هزار تن سیب زمینی در بیش از 20 هزار هکتار سطح زیر کشت در استان طبق برنامه تولید شده است.

وی از پیگیری 12 هزار تن ذخیره احتیاطی سیب زمینی در استان خبر داد و گفت: این مهم با مشارکت اتحادیه تعاون روستایی، انجمن ملی سیب زمینی و شهرستان ها پیگیری می شود به طوری که تعدادی معرفی به بانک برای دریافت تسهیلات انجام شده است.

مدیر امور زراعت جهاد کشاورزی استان همدان در قسمت دیگر تصریح کرد: 121 هزار تن سهیمه کودی استان در سال جاری است که تاکنون 92 هزار تن کود تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 870 هزار تن سیب زمینی در همدان

تولید 870 هزار تن سیب زمینی در همدان