مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 09:502023-12-19اقتصادي

نیروگاه های خورشیدی فعال در چهارمحال وبختیاری ظرفیت تولید 7مگا وات برق را دارند


معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: ظرفیت تولید کل نیروگاه های فعال در سطح استان چهارمحال و بختیاری در حدود هفت مگاوات است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: ظرفیت تولید کل نیروگاه های فعال در سطح استان چهارمحال و بختیاری در حدود هفت مگاوات است.

فریبرز مرادیان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در مجموع تعداد 61 نیروگاه فعال در استان در حال بهره برداری است که تعداد سه واحد از نیروگاه های استان قدرت تولید بالای 100 کیلو وات برق را دارند و تعداد 58 مورد از این نیروگاه ها با قدرت تولید کمتر از 100 کیلو وات در حال تولید و بهره برداری هستند.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان با بیان اینکه نظارت بر عملکرد تولید کلیه واحدهای نیروگاهی بر عهده شرکت ساتبا است، عنوان کرد: شرکت توزیع نیروی برق به عنوان نماینده شرکت ساتبا در استان است، اما مدیریت و اداره این واحدها بر عهده بخش خصوصی و سرمایه گذاران مربوطه است .

مرادیان با اشاره به مزایای راه اندازی نیروگاه های خورشیدی، گفت: انرژی خورشیدی در دسترس، بدون آلودگی و خطرات زیست محیطی است و باعث تولید گازهای گلخانه ای نمی شود، عدم احتیاج به سوخت های فسیلی، گاز و نفت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه های خورشیدی فعال در چهارمحال وبختیاری ظرفیت تولید 7مگا وات برق را دارند

نیروگاه های خورشیدی فعال در چهارمحال وبختیاری ظرفیت تولید 7مگا وات برق را دارند