مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 17:552023-12-19پزشكي

فعال بودن 40 واحد فناور در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد


سرپرست مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به فعال بودن 40 واحد فناور در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، گفت: از این تعداد و از سال گذشته تاکنون 26 واحد فناور در مرکز رشد این دانشگاه به ثبت رسیده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به فعال بودن 40 واحد فناور در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، گفت: از این تعداد و از سال گذشته تاکنون 26 واحد فناور در مرکز رشد این دانشگاه به ثبت رسیده است.

سعید یزدانی راد امروز، 28 آذرماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مرکز رشدی که در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد مدت 9 سال از راه اندازی آن می گذشت، آیین نامه اجرایی نداشت و سال گذشته برای آن آیین نامه اجرایی نوشته شد، از طرفی نگارش شیوه نامه نحوه همکاری برای بحث کارآزمایی بالینی صورت گرفت.

سرپرست مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از ثبت 13 طرح فناورانه موفق از سال گذشته تاکنون در مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خبر داد و افزود: از این تعداد دو طرح تولید دریچه قلب آلو گرافت و دستگاه تشخیص سرطان پوست به صورت مستقیم بودجه ای به صورت بلاعوض به مبلغ یک میلیارد تومان اخذ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال بودن 40 واحد فناور در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

فعال بودن 40 واحد فناور در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد