مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-20سياسي

یادواره 64 شهید تکاوری یگان های ویژه خراسان جنوبی


یادواره 46 شهید تکاور یگان های ویژه خراسان جنوبی امروز 29 آذر با حضور خانواده های شهدا و مسئولان انتظامی و دیگر مسئولان استان در فرهنگسرای بیرجند برگزار شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی یادواره 46 شهید تکاور یگان های ویژه خراسان جنوبی امروز 29 آذر با حضور خانواده های شهدا و مسئولان انتظامی و دیگر مسئولان استان در فرهنگسرای بیرجند برگزار شد.

حسن شجاعی نسب، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی 29 آذر در این یادواره، شهادت را پایدارترین ارزش جاویدان برای یک ملت دانست و گفت: شهدا با نثار جانشان، مهمترین ارزش های معنوی را که همان ایثار و از خودگذشتگی است، به ما آموختند و فرهنگ این ارزش ها را برایمان جاویدان کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: شهدای نیروی انتظامی در مأموریت های سخت، با قاچاقچیان مواد مخدر مقابله کردند تا آرامش و امنیت مردم و به ویژه سلامت جوانان این کشور حفظ شود و شهدا با ایثار خود، شجاعت، غیرت، شرف و امنیت را برای کشور به ارمغان می آورند.

سردار شجاعی نسب ضمن محکوم کردن حمله تروریستی زاهدان، گفت: دشمنان در سیستان بلوچستان در حمله تروریستی منافقانه و بیشرفانه 11 خانواده را داغدار کردند و اسمشان را گروه جیش العدل می گذارند اما باید اسم شان را جیش الظلم گذاشت چون مردانگی و مردمداری را بدنام کردند و چهره پلیدشان در طول تاریخ خواهد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره 64 شهید تکاوری یگان های ویژه خراسان جنوبی

یادواره 64 شهید تکاوری یگان های ویژه خراسان جنوبی