مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 11:052023-12-10بين الملل

واکنش کنعانی به اعمال فشار کنگره آمریکا برای عزل 3 رییس دانشگاه این کشور


سخنگوی وزارت خارجه نسبت به اعمال فشار کنگره آمریکا برای عزل روسای سه دانشگاه این کشور به خاطر اعتراضات ضداسراییلی دانشجویان واکنش نشان داد.

- سخنگوی وزارت خارجه نسبت به اعمال فشار کنگره آمریکا برای عزل روسای سه دانشگاه این کشور به خاطر اعتراضات ضداسراییلی دانشجویان واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر کنعانی در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اعمال فشار کنگره آمریکا با هدف عزل رؤسای چند دانشگاه مطرح این کشور به اتهام گسترش روند یهودستیزی که در نتیجه گسترش اعتراضات دانشجویان این دانشگاه ها به کشتار مردم بی دفاع فلسطین صورت گرفت، به روشنی گویای آن است که لابی های صهیونیستی در آمریکا با هدف سانسور جنایت های رژیم آپارتاید اسراییل در غزه، دادگاه های تفتیش عقاید قرون وسطی را در آمریکای قرن بیست و یکم برپا کرده اند.

بر اساس گزارش روزنامه یو اس ای تودی آمریکا، گروهی متشکل از 13 عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه نامه ای به هیات امنای دانشگاه هاروارد،ام آی تی و دانشگاه پنسیلوانیا به منظور تغییر سیاست های این دانشگاه ها برای مقابله با احساسات یهودستیزانه در بین دانشجویان شدند و همزمان خواستار عزل روسای این 3 دانشگاه معتبر آمریکا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کنعانی به اعمال فشار کنگره آمریکا برای عزل 3 رییس دانشگاه این کشور

واکنش کنعانی به اعمال فشار کنگره آمریکا برای عزل 3 رییس دانشگاه این کشور