مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 16:502023-12-09پزشكي

خدمات دندانپزشکی اردوی تیپ جهادی مستضعفین در خراسان جنوبی


مسوول تیپ جهادی مستضعفین در خراسان جنوبی از برگزاری اردوی این تیم در نهبندان خبر داد و گفت: در این اردو ترمیم دندان آمالگام و کامپوزیت، فیشور سیلانت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهبندان، 16 و 17 آذر ماه در نهبندان خراسان جنوبی اردوی جهادی تیپ جهادی مستضعفین برگزار شد.

  به گفته  محمد خاتونی، مسوول تیپ جهادی مستعصفین در خراسان جنوبی این اردوی جهادی درمانی، پزشکی و دندان پزشکی به مدت دو روز  با همراهی گروه جهادی میثاق جوانان و گروه جهادی درمانی دکتر محمدرضا فخر در شهرستان نهبندان و همکاری دانشگاه علوم پزشکی خراسان جنوبی برگزار شد.

به گفته وی جامعه هدف؛ دانش آموزان دختر و پسر خوابگاه های کمیته امداد امام خمینی (ره) در مقطع تحصیلی متوسطه و بیشتر از دانش آموزان روستاهای مرزی و عشایری بودند.

وی با اشاره به شناسایی افرادی که به خاطر مشکلات مالی از آسیب های دندان رنج می بردند، عنوان کرد که پس از شناسایی انجام شده و هماهنگی با ارگان های مربوط شهرستان و همچنین مشارکت مرکز جامع بهداشت نهبندان غربالگری انجام شد.

مسوول تیپ جهادی مستعصفین در خراسان جنوبی اعلام کرد که خدمت رسانی در سه شیفت 7ساعته با استقرار پنج یونیت؛ سه یونیت ثابت و یکی سیار و یک دستگاه ایسوزو دارای یونیت ثابت و پنج دندانپزشک و 9 دانشجوی دانش آموخته و سال آخر دندانپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات دندانپزشکی اردوی تیپ جهادی مستضعفین در خراسان جنوبی

خدمات دندانپزشکی اردوی تیپ جهادی مستضعفین در خراسان جنوبی