مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 21:302023-12-15سياسي

تلاش برای استفاده از ظرفیت رسانه های جدید برای نشر معارف دینی


همایش «دین، فرهنگ و رسانه های نوین» تلاش عالمانه ای از سوی همه اندیشمندان، اساتید و فضلای حوزوی و دانشگاهی برای تولید ادبیات نظری در حوزه رسانه های جدید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، کمال اکبری، در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: همایش دین، فرهنگ و رسانه های نوین تلاش عالمانه ای از سوی همه اندیشمندان، اساتید و فضلای حوزوی و دانشگاهی برای تولید ادبیات نظری در حوزه رسانه های جدید است.

وی افزود: این همایش تلاش خواهد کرد از ظرفیت های رسانه های جدید برای نشر معارف دینی استفاده کند تا بتواند در این حوزه به یک مجموعه نظریه های ترویجی و تبیینی برسد.

دبیر همایش دین، فرهنگ و رسانه های نوین با بیان این که رسانه های نوین و اینترنت پایه تضاد یا رقابتی با رسانه های برودکست و نشرمحور ندارند، ادامه داد: ما معتقد به همگرایی رسانه ای هستیم ولی شناسایی هر دو مسئله، مسئله های رسانه های نوین و در واقع چگونگی استفاده از آنها در رسانه های نشرمحور و رادیو و تلویزیون بسیار مؤثر است.

وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم این همایش به ما این توانمندی را بدهد که چگونه رادیو و تلویزیون هم بتوانند از این بستر استفاده کنند و امیدواریم همه محققین و فضلا که امکان همکاری با همایش را دارند، ما را یاری دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای استفاده از ظرفیت رسانه های جدید برای نشر معارف دینی

تلاش برای استفاده از ظرفیت رسانه های جدید برای نشر معارف دینی