مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 15:352023-12-15سياسي

شهدای غزه موجب بیداری وجدان های جهانی شد


امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی دو ماه است که در غزه جنایات جنایت می کند،گفت: همه ما داغدار کسانی هستیم که در غزه شهید شدند اما همین شهادت شهدای غزه سبب بیداری وجدان های جهانی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام سعید مرادپور ظهر امروز در خطبه های این هفته نمازجمعه ابهر با تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا (س) اظهار داشت: حب فاطمه زهرا سلام الله تطهیر دهنده و کامل کننده است و انسانی که حب حضرت زهرا در دل دارد هیچ گاه راه را بیراهه نمی رود.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه حضرت زهرا انسان بی نظیر است که حتی شخصیت ایشان در وصف نمی گنجد، گفت: حضرت زهرا(س) به قدری ارزش دارند که خداوند با رضایت ایشان راضی می شود.

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) موحد در راه الهی و محبوب خداوند متعال است، ادامه داد: پیامبر (ص) فرمود؛ ای سلمان! دوستی فاطمه در 100 جایگاه سود می بخشد که ساده ترین این جایگاه ها مرگ و قبر و میزان و محشر و صراط‍ و محاسبه است.

حجت الاسلام مرادپور در با تسلیت شهادت سرگرد بیات و آرزوی شفای عاجل برای مجروحین که یکی از آنها از شهروندان ابهری است، گفت: شهادت توفیقی است که خداوند به بندگان خاص خود عطا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای غزه موجب بیداری وجدان های جهانی شد

شهدای غزه موجب بیداری وجدان های جهانی شد