مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 13:052023-12-05سياسي

مردم غزه داوطلب استقامت اند/ جبهه ای پیروز است که داوطلبانه در میدان باشد


امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه رزمندگان در غزه هیچ پولی دریافت نمی کنند، گفت: مردم غزه داوطلب استقامت اند و هنوز یک پرچم سفید بلند نکرده اند و مقابل دشمن ایستادند، - امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه رزمندگان در غزه هیچ پولی دریافت نمی کنند، گفت: مردم غزه داوطلب استقامت اند و هنوز یک پرچم سفید بلند نکرده اند و مقابل دشمن ایستادند، در این تقابل آن جبهه پیروز است که داوطلبانه در میدان حاضر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد در همایش داوطلبان جمعیت هلال احمر که پیش از ظهر امروز با حضور صدها تن از داوطلبان این جمعیت در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد، به نقش جایگاه کار داوطلبانه در اسلام اشاره کرد و گفت: داوطلب شدن برای خدمت به مردم و آحاد بشر از مهمترین ارکان و اصول ادیان الهی به ویژه دین مبین اسلام است.

برای یک انسان مسلمان اگر بخواهیم شناسنامه ای را تعریف کنیم از آیات قرآن کریم به خوبی می توان استفاده کرد و این شناسنامه از سه رکن برخوردار است.

وی ادامه داد: رکن اول ارتباط انسان با خداوند سبحان است.

رکن دوم رابطه عبودیت به معنای واقعی کلمه و انسان خداشناسی است که در مسیر عبودیت گام برمی دارد و این عبودیت در نماز تجلی پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم غزه داوطلب استقامت اند/ جبهه ای پیروز است که داوطلبانه در میدان باشد

مردم غزه داوطلب استقامت اند/ جبهه ای پیروز است که داوطلبانه در میدان باشد