مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 16:302023-11-27اقتصادي

رعایت بهداشت باغ موثرترین روش مبارزه با آفات باغات انار است


رییس گروه پیش آگاهی وزارت جهاد کشاورزی رعایت بهداشت باغ را موثرترین روش کنترل و مبارزه با آفات خسارت زا باغات انار در کوشک برشمرد و گفت: اگر کشاورزان منطقه توصیه های علمی کارشناسان را عملی نکنند، - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس گروه پیش آگاهی وزارت جهاد کشاورزی رعایت بهداشت باغ را موثرترین روش کنترل و مبارزه با آفات خسارت زا باغات انار در کوشک برشمرد و گفت: اگر کشاورزان منطقه توصیه های علمی کارشناسان را عملی نکنند، شاهد گسترش خسارات و جمعیت آفات در این باغات خواهیم بود.

اکرم اسدی در بازدید از باغات انار منطقه کوشک شهرستان بویراحمد افزود: این بازدید با هدف بررسی میزان خسارات وارده به باغداران این منطقه و ترویج روش های مبارزه با آفات خسارت زا انجام شده است.

وی اظهارکرد: آنچه عیان است، خسارات وارده به کشاورزان بر اثر عدم کنترل آفات در این باغات است اما آنچه مهم است و ضامن کاهش خسارات است، رعایت نکات فنی و علمی در مهار این آفات از سوی باغداران است.

رییس گروه پیش آگاهی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به پیگیری های مکرر جهاد کشاورزی استان برای کمک به کشاورزان منطقه کوشک، خاطرنشان کرد: مدیران و کارشناسان بخش کشاورزی با همه وجود در کنار تولیدکنندگان هستند و انتظار می رود توصیه های ارائه شده در باغات به کار گرفته شود تا شاهد شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت بهداشت باغ موثرترین روش مبارزه با آفات باغات انار است

رعایت بهداشت باغ موثرترین روش مبارزه با آفات باغات انار است