مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 21:062023-11-24اجتماعي

درخواست کمک از بسیج مردمی برای اطفای آتش «درفک» رودبار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودبار، از ساعت 15 امروز  بخشی از ارتفاعات حفاظت شده محیط زیست در بخش خورکام در دامنه درفک در منطقه چیچال از توابع شهرستان رودبار دچار حریق شد.

به محض وقوع آتش در ارتفاعات درفک رودبار نیروهای منابع طبیعی به منطقه اعزام شدند ولی به دلیل صعب العبور بودن و عدم دسترسی خودرویی به منطقه، اعزام نیروهای امدادی با کندی همراه بود که همین امر کار عملیات اطفای حریق را با مشکل مواجه کرد.

  به گفته محمدرضا حق بین مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان، منطقه چیچال در دامنه درفک از توابع شهرستان رودبار یکی از مناطق مهم حفاظت شده محیط زیست است و به همین منظور تمامی نیروهای امدادی در آماده باش کامل هستند.

منطقه چیچال در دامنه درفک جزو زیستگاه های طبیعی گیلان محسوب می شود و به گفته علی فرهی رییس اداره محیط زیست شهرستان رودبار، به محض وقوع حریق در این زیستگاه طبیعی،  تمامی نیروهای حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی وارد عمل شده و کار اطفای حریق را آغاز کردند ولی دسترسی سخت به منطقه نیروهای امدادی با مشکلاتی مواجه شدند.

شدت حریق در منطقه سبب شد تا طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار از مردم منطقه و نیروهای بسیجی بخواهد برای تسریع در روند اطفای حریق با نیروهای منابع طبیعی، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای مذکور هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست کمک از بسیج مردمی برای اطفای آتش «درفک» رودبار

درخواست کمک از بسیج مردمی برای اطفای آتش «درفک» رودبار