مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 09:502023-11-25سياسي

واگذاری بیش از یک هزار اشتراک رایگان گاز در استان زنجان


مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی و به منظور کمک به بخش محروم جامعه در طول سه سال گذشته 1067 اشتراک رایگان به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی واجد شرایط استان زنجان واگذار شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی و به منظور کمک به بخش محروم جامعه در طول سه سال گذشته 1067 اشتراک رایگان به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی واجد شرایط استان زنجان واگذار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، رحیم سلیمانی نژاد با اشاره به عملکرد شرکت گاز زنجان در راستای خدمات رسانی به بخش محروم و کم برخوردار جامعه در طول خدمت دولت سیزدهم، اظهار کرد: با تلاش و پیگیری مسئولان گاز زنجان، در 6 ماهه نخست امسال 214 انشعاب رایگان به جامعه هدف ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان واجد شرایط دریافت اشتراک رایگان گاز، فقط برای یک بار از پرداخت حق انشعاب معاف هستند، گفت: متقاضیان مشمول می توانند با دریافت معرفی نامه از دستگاه متولی و ارائه آن در زمان اشتراک پذیری از این امتیاز قانونی برخوردار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری بیش از یک هزار اشتراک رایگان گاز در استان زنجان

واگذاری بیش از یک هزار اشتراک رایگان گاز در استان زنجان