مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 16:402023-11-26بين الملل

مارکر: بازگرداندن پروازهای خارجی به اسراییل ده ها میلیارد دلار آب می خورد


یک سایت عبری زبان نوشت که اسراییل در حال بررسی اعطای ضمانت نامه های بیمه ای سنگین به شرکت های هواپیمایی بین المللی برای ازسرگیری پروازهای آنها به سرزمین های اشغالی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت دارایی رژیم اشغالگر در حال بررسی اعطای ضمانت نامه های بیمه ای سنگین به خطوط هوایی خارجی است تا آنها بتوانند پروازهایشان به سرزمین های اشغالی را از سر گیرند.

از سوی دیگر شرکت های هواپیمایی بین المللی قصد دارند برای دریافت ضمانت نامه بیمه ای به وزارت دارایی رژیم صهیونیستی درخواست دهند تا بتوانند پروازهای خود به سرزمین های اشغالی را از سر بگیرند.

چندین شرکت هواپیمایی بزرگ بین المللی از جمله شرکت های اروپایی و آمریکایی در روزهای اخیر با نمایندگان خود در سرزمین های اشغالی تماس گرفتند و از آنها خواستند در مورد امکان دریافت پوشش بیمه جویا شوند تا بتوانند پروازها به سرزمین های اشغالی را از سر بگیرند.

وب سایت اسراییلی مارکر ، ضمیمه اقتصادی روزنامه هاآرتص امروز یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که این شرکت ها قصد دارند به زودی یک درخواست رسمی به وزارت دارایی اسراییل برای بررسی امکان دریافت بیمه ارائه دهند.

مارکر افزود که در عین حال، اداره حسابرسی کل امور مالی رژیم صهیونیستی در حال بررسی و تجدید نظر در محدودیت های مالی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مارکر: بازگرداندن پروازهای خارجی به اسراییل ده ها میلیارد دلار آب می خورد

مارکر: بازگرداندن پروازهای خارجی به اسراییل ده ها میلیارد دلار آب می خورد