مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-10فرهنگي

مخاطبان تئاتر پایتخت از کدام نمایش ها استقبال کردند؟


براساس آمارهای اعلام شده از سوی تماشاخانه های مطرح پایتخت «تنهایی و تن هایی وطن هایی» به کارگردانی کیومرث مرادی و «فردریک» به کارگردانی حمیدرضا نعیمی پرمخاطب ترین آثار نمایشی روی صحنه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، تئاتر هنری است که تنها با مخاطبش زنده می ماند، اگر یک اجرای تئاتر مخاطبی نداشته باشد دیگر روی صحنه نخواهد رفت، شرایط تئاتر در حال حاضر رو به بهبودی است و تعداد مخاطبان آثار روی صحنه مؤید این حرف است.

گزارش آماری تعداد تماشاگران تئاتر نشان از میزان رشد هنر نمایش دارد، آمار اعلام شده از مخاطبین نیز افزایش تعداد مخاطب تئاتر را تایید می کند.

آمار دو ماهه در تماشاخانه ایرانشهر آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش های تنهایی و تن هایی وطن هایی ، اتاقی در هتل ، معجون السلاطین و سیزده بدر که در نوبت اجرایی آبان و آذر ماه سال جاری در سالن های سمندریان و ناظرزاده کرمانی به صحنه رفتند، به تفکیک اجراها مشخص شد.

نمایش تنهایی و تن هایی وطن هایی به کارگردانی کیومرث مرادی که از روز نهم مهر ماه در سالن سمندریان با ظرفیت 232 تماشاگر و قیمت بلیت 170، 120 و 200 هزار تومان روی صحنه رفت، با 69 اجرا تا تاریخ هجدهم آذر ماه و میزبانی از 19580 تماشاگر، فروشی معادل 3 میلیارد و 234 میلیون و 200 هزار تومان داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخاطبان تئاتر پایتخت از کدام نمایش ها استقبال کردند؟

مخاطبان تئاتر پایتخت از کدام نمایش ها استقبال کردند؟