مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 17:452023-12-12بين الملل

آمادگی ایران برای همکاری با روسیه در زمینه مدیریت بحران


رییس سازمان مدیریت بحران کشور در دیدار با سفیر روسیه در ایران گفت: ایران آمادگی دارد در چارچوب تفاهم نامه همکاری در تمامی زمینه های مدیریت بحران و مخاطرات طبیعی با روسیه همکاری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، محمد حسن نامی رییس سازمان مدیریت بحران کشور روز دوشنبه با الکسی ددوف سفیر و یوری الکسیف رایزن سفارت و نماینده رسمی وزارت کشور روسیه دیدار و گفتگو کرد.

محمد حسن نامی رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به قرار گرفتن آسیا در مناطق پر ریسک و خطر جهان، خواستار تقویت روابط با کشورهای همسایه بخصوص روسیه جهت مدیریت بحران در شرایط بحران شد.

وی گفت: امروزه  انتقال دانش در زمینه مقابله و پیشگیری از حوادث طبیعی میتواند از بروز تلفات جانی و مالی و ایجاد فاجعه انسانی جلوگیری کند.

نامی افزود: جمهوری اسلامی ایران  آمادگی دارد، در زمینه تولید مشترک و انتقال دانش بعضی از اقلام پیشگیری از حوادث مانند: پیش نشانگرهای زلزله ، تجهیزات هواشناسی و باروری ابرها، کمک به توسعه فضای سبز و کاشت درخت و توسعه بخش کشاورزی همکاری لازم را با فندراسیون روسیه داشته باشد.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با  پیشنهاد برگزاری  مانور مشترک مدیریت بحران با روسیه خواستار ایجاد سازمان یا اتحادیه ای جدید با عضویت کشورهای ایران ، روسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران برای همکاری با روسیه در زمینه مدیریت بحران

آمادگی ایران برای همکاری با روسیه در زمینه مدیریت بحران