مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 08:402023-12-17سياسي

پیشروی 400 متری آب دریا به سواحل بندرگز/ از سرگیری تردد شناورهای تفریحی


مدیر بنادر و دریانوردی استان گلستان از احیای مجدد اسکله چوبی بندرگز پس از بهره برداری از فاز اول علاج بخشی و احیای خلیج گرگان خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیر بنادر و دریانوردی استان گلستان از احیای مجدد اسکله چوبی بندرگز پس از بهره برداری از فاز اول علاج بخشی و احیای خلیج گرگان خبر داد.

نوراله عباسی شامگاه شنبه در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در راستای تحقق دستورات رییس جمهور دکتر ابراهیم رییسی برای علاج بخشی و احیای خلیج گرگان، عملیات لایروبی خلیج و بازگشایی کانال آشوراده محقق شد، اظهار کرد: پیش از این شاهد احیای بندر تاریخی ترکمن و آغاز فعالیت های گردشگری دریایی در این بندر بودیم.

وی با بیان اینکه در مدت زمان کوتاه بازگشایی کانال آشوراده، سطح آب خلیج گرگان تا حد قابل توجهی بالا آمده است، ادامه داد: هم اکنون حدود 400 متر آب دریای خزر به سمت ساحل بندرگز پیشروی کرده و سطح آب خلیج در پای اسکله چوبی بندرگز نسبت به یک ماه گذشته حدود 65 سانتی متر افزایش داشته است.

پیش از لایروبی خلیج گرگان و بازگشایی کانال آشور مدیر بنادر و دریانوردی استان گلستان کاهش 50 درصدی شوری آب خلیج نسبت به یک ماه گذشته را از دیگر دستاوردهای عملیات لایروبی و علاج بخشی برشمرد و افزود: پس از بازگشایی کانال آشوراده و پیشروی آب دریا به سمت اسکله، ارتفاع سطح آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشروی 400 متری آب دریا به سواحل بندرگز/ از سرگیری تردد شناورهای تفریحی

پیشروی 400 متری آب دریا به سواحل بندرگز/ از سرگیری تردد شناورهای تفریحی