مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 09:152023-12-13اقتصادي

اجرای 460 طرح بزرگ و کوچک در شهر یزد/تکمیل طرح های نیمه کاره در اولویت شهرداری


رییس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ایجاد تحول در طرح های عمرانی این شهر، گفت: یزد به کارگاه های طرح های عمرانی مبدل شده و 460 طرح بزرگ و کوچک در مناطق مختلف شهر در حال اجراست.

- ایسنا/یزد رییس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ایجاد تحول در طرح های عمرانی این شهر، گفت: یزد به کارگاه های طرح های عمرانی مبدل شده و 460 طرح بزرگ و کوچک در مناطق مختلف شهر در حال اجراست.

عزیزالله سیفی در یک برنامه تلویزیونی ضمن بیان این مطلب، اعلام کرد: در سال 1400 که شورای ششم وارد کار شد، بودجه شهرداری یک هزار و 800 میلیارد تومان بود که در سال 1401 به سه هزار میلیارد تومان رسید و بودجه امسال هم چهار هزار و 250 تومان است که هزار میلیارد تومان از محل تسهیلات بانکی بود.

وی ادامه داد: از این هزار میلیارد تومان، 480 میلیارد تومان از بانک های داخل استان جذب شده و 500 میلیارد تومان هم مصوبه نهاد ریاست جمهوری است که با همکاری بخش خصوصی محقق می شود.

سیفی در ادامه تکمیل طرح های تفصیلی نیمه کاره را در اولویت فعالیت شهرداری عنوان کرد و گفت: به عنوان مثال بلوار ابوترابی با وجود تغییر چندین شهردار همچنان نیمه کاره است که با همکاری اداره کل اوقاف و مردم ساکن در این مسیر، بیش از 99 درصد آزادسازی صورت گرفته و احتمالا در دهه فجر افتتاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 460 طرح بزرگ و کوچک در شهر یزد/تکمیل طرح های نیمه کاره در اولویت شهرداری

اجرای 460 طرح بزرگ و کوچک در شهر یزد/تکمیل طرح های نیمه کاره در اولویت شهرداری