مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 23:502023-12-16سياسي

نایب رییس خبرگان: ابراز علاقه به امامین انقلاب با بودن در جبهه دشمن سازگار نیست


نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه دوستی یک رنگی می خواهد و با دو رنگی سازگاری نیست، گفت: نمی شود کسی نسبت به امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب ابراز علاقه کند اما در اردوگاه دشمنان انقلاب خود را جا بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امشب در جمع مردم روستای قرآنی چارک شهرستان دشتی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت بی بی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، اظهار داشت: ما علاوه بر اینکه در این ایام سوگوار مادرمان صدیقه طاهره فاطمه زهرا(س) هستیم، حمله رژیم غاصب اسراییل به فلسطین هم باعث ایجاد غم جانکاهی شده است که قلب ما را می آزارد.

وی افزود: همان مظلومیتی که در بقیع و مدینه شاهد بودیم، امروز امت پیامبر(ص) ظلم و ستم کودک کشان و کسانی که نهایت تلاش شان را می کنند تا با امت اسلامی درگیر شوند و اساس و ریشه امت اسلامی را در هم بریزند را می بینند و نسبت به این مسئله ابراز نگرانی می کنیم و برای مردم مظلوم فلسطین آرزوی پیروزی داریم.

حسینی بوشهری ادامه داد: برای عزیزان مان در نیروی انتظامی نیز که به دست دشمنان و بیگانگان به شهادت رسیدند آرزوی غفران و رحمت واسعه الهی را مسئلت می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس خبرگان: ابراز علاقه به امامین انقلاب با بودن در جبهه دشمن سازگار نیست

نایب رییس خبرگان: ابراز علاقه به امامین انقلاب با بودن در جبهه دشمن سازگار نیست