مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 15:302023-12-12ورزشي

اجرای قانون جوانی جمعیت، نیازمند مشارکت همه دستگاه ها است


مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: در قانون جوانی جمعیت تکالیفی برای همه دستگاه ها ایجاد شده تا یک درصد از اعتبارات خود را به این بحث اختصاص دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، عباس علایی مقدم در نشست خبری رویداد جامعه پرداز در استان قزوین که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: این رویداد به دنبال آن است که در بحث جوانی جمعیت و تحکیم بنیاد خانواده اقدامات موثری انجام شود و این نگاهی است که بنیاد ملی خانواده و وزارت ورزش و جوانان نسبت به این موضوعات دارند.

وی افزود: تصمیم داریم تا کار توسط خودِ مردم با مشارکت و همکاری حلقه های میانی انجام شود و یک هم افزایی صورت بگیرد، چراکه یکی از ایرادات موجود در سطح استان، جزیره ای عمل کردن مجموعه هاست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: به طور مثال در حوزه پرداخت جهیزیه، دستگاه ها و سازمان هایی نظیر بهزیستی، کمیته امداد، سپاه، ورزش و جوانان و خیرین مشارکت دارند و این در حالی است که گاهی متقاضیان دریافت جهیزیه به چند ارگان به صورت همزمان مراجعه می کنند.

این مسوول خاطرنشان کرد: بر این اساس تلاش داریم تا یک هم افزایی، استفاده از تجارب مفید و به اشتراک گذاری آرا و نظرات سازنده در قالب اجرای رویداد جامعه پرداز انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای قانون جوانی جمعیت، نیازمند مشارکت همه دستگاه ها است

اجرای قانون جوانی جمعیت، نیازمند مشارکت همه دستگاه ها است