مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 18:002023-12-21اجتماعي

بهره برداری از 6000 فضای آموزشی طی دو سال اخیر در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو رضا مراد صحرایی عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح متمرکز 13 مدرسه گنبدکاووس در محل کانون شهید رجایی گنبدکاووس اظهار کرد توجه و اهمیت به مقوله مدرسه سازی یکی از رویکرد های اساسی دولت سیزدهم از ابتدای استقرار .

- وزیر آموزش و پرورش با اشاره به عزم جدی دولت برای توسعه زیرساخت های آموزشی در کشور گفت: طی دو سال اخیر تعداد 6000 فضای آموزشی تکمیل تجهیز و بهره برداری رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو رضا مراد صحرایی عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح متمرکز 13 مدرسه گنبدکاووس در محل کانون شهید رجایی گنبدکاووس اظهار کرد توجه و اهمیت به مقوله مدرسه سازی یکی از رویکرد های اساسی دولت سیزدهم از ابتدای استقرار تاکنون است به نحوی که دولت سیزدهم ایران را به کارگاه مدرسه سازی تبدیل کرد.

وی ادامه داد: 13 مدرسه با 47 کلاس درس که امروز به یمن وجود آیت الله رییسی در استان گلستان که امروز در استان گلستان افتتاح شد از جمله 6 هزار فضای آموزشی به حساب می آید که در 2 سال اخیر تکمیل، تجهیز و به بهره برداری رسیده است.

وزیر آموزش و پرورش افزود: به طور متوسط در هر روز کاری فعال هشت مدرسه در ایران ساخته می شود که نشان از نگاه ویژه دولت سیزدهم به توسعه فضا های آموزشی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 6000 فضای آموزشی طی دو سال اخیر در کشور

بهره برداری از 6000 فضای آموزشی طی دو سال اخیر در کشور