مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 07:452023-12-18اقتصادي

حال چمن سلطانیه خوب نیست


کارشناس مسئول مدیریت جامع حوزه های آبخیز گفت: از چمن سلطانیه حدود 1200 هکتار باقی مانده که وضعیت مناسب و مطلوبی ندارد.

- ایسنا/زنجان کارشناس مسئول مدیریت جامع حوزه های آبخیز گفت: از چمن سلطانیه حدود 1200 هکتار باقی مانده که وضعیت مناسب و مطلوبی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، حسام عاقلی در جلسه مدیریت جامع حوزه آبخیز با اشاره به وضعیت چمن سلطانیه، اظهار کرد: چمن سلطانیه متاسفانه به در حال تبدیل شدن به معضلی همچون معضل دریاچه ارومیه است.

وی با اشاره به اینکه این مسئله مورد تاکید مسئولان استان است، تصریح کرد: چمن سلطانیه می تواند به کانون ریزگرد استان تبدیل شود و برای جلوگیری از این مشکل باید به آن توجه ویژه ای شود.

کارشناس مسئول مدیریت جامع حوزه های آبخیز اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با بیان اینکه متاسفانه بخش قابل توجهی از چمن سلطانیه از بین رفته است، گفت: از چمن سلطانیه حدود 1200 هکتار باقی مانده است که وضعیت مناسب و مطلوبی ندارد.

رییس اداره آموزش و ترویج و مشارکت های مردمی منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان نیز در ادامه گفت: ترویج و آموزش مسئله بسیار مهمی است و باید در اولویت قرار گیرد تا اجرای طرح ها به طور مطلوب تری پیش برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال چمن سلطانیه خوب نیست

حال چمن سلطانیه خوب نیست