مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 06:002023-12-14بين الملل

چین افترازنی آمریکا علیه حزب حاکم را محکوم کرد


چین یک گزارش که اخیرا از سوی یک کمیته کنگره آمریکا منتشر شده و در آن حزب کمونیست چین متهم به تجاوزگری اقتصادی علیه واشنگتن شد را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پکن روز چهارشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازمنتشر شده از سوی یک کمیته کنگره آمریکا که در آن حزب کمونیست چین متهم به پیگیری چند دهه تجاوزگری اقتصادی علیه واشنگتن شد را محکوم کرده و آن را گزارشی اختصاص یافته به حمله و افترازنی علیه خود خواند.

به نوشته پایگاه اینترنتی آر.

اف.

اِی ، کمیته ای تحت عنوان کمیته منتخب حزب کمونیست چین در مجلس نمایندگان آمریکا روز سه شنبه در گزارشی این حزب را متهم به ادغام بخش نظامی و غیرنظامی کرده و به سرمایه گذاران آمریکا هشدار داد ناخواسته از آنچه صنعت دفاعی، شرکت های نوظهور حوزه تکنولوژی و سواستفاده های حقوق بشری چین خواند پشتیبانی نکنند.

این کمیته همچنین در گزارش خود ادعا کرد، روابط اقتصادی واشنگتن و پکن باید دستخوش شروع مجدد شود تا از پایبندی چین به تعهدات تجاری آن اطمینان حاصل شود .

مائو نینگ ، سخنگوی وزارت امور خارجه چین در کنفرانسی مطبوعاتی در شهر پکن به خبرنگاران گفت: این گزارش مملو از غرض ورزی و خصومت بوده و می توان آن را کاملا غیرمنطقی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین افترازنی آمریکا علیه حزب حاکم را محکوم کرد

چین افترازنی آمریکا علیه حزب حاکم را محکوم کرد