مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 23:012023-12-08سياسي

رییس جمهور: آژانس 15 بار اعلام کرد که فعالیت هسته ای ایران انحرافی ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله ابراهیم رییسی، رییس دولت سیزدهم، در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و فعالان اقتصادی، با تاکید بر اهمیت جذب سرمایه گذار، اظهار کرد: استان البرز در حوزه صنایع و واحدهای صنعتی ظرفیت خوبی دارد.

رییس جمهور با بیان اینکه با افزایش بهره وری شاهد رشد اقتصادی خواهیم بود در غیر این صورت آسیب می بینیم، یادآور شد: از این رو به دستگاه های مربوطه تاکید داریم در کارآمدی دستگاه پشتیبانی کنند.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم سرمایه گذاری در استان افزایش یابد تا شاهد توسعه و پیشرفت باشیم، ادامه داد: این روند، شکل گیری اقتصاد مقاومتی و شکل گیری تولید را به دنبال خواهد داشت.

رییس جمهور با اشاره به اینکه رشد تولید، رشد اقتصادی را به دنبال خواهد داشت، اضافه کرد: امنیت غذایی در گرو استقلال کالاهای اساسی است و از این رو تقویت ظرفیت های موجود در گام اول با هدف تأمین داخلی است.

رییسی در ادامه اقدامات و جذب اعتبار استان البرز از محل سفر اول را مثبت ارزیابی کرد و گفت: کرج ظرفیت خوبی در حوزه گردشگری دارد اما لزوم آن تأمین زیرساخت ها در این حوزه که از جمله آن ایجاد و احداث هتل در مناطق مختلف استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: آژانس 15 بار اعلام کرد که فعالیت هسته ای ایران انحرافی ندارد

رییس جمهور: آژانس 15 بار اعلام کرد که فعالیت هسته ای ایران انحرافی ندارد