مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 18:102023-11-27سياسي

وزیر دفاع: جمهوری اسلامی ایران اشراف کاملی بر منطقه دارد


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: اینکه آمریکایی ها هر اتفاقی را که رخ می دهد با دروغ پردازی به ما نسبت می دهند برای این است که می دانند ایران اشراف دارد و جمهوری اسلامی ایران است که در سطح منطقه حرف اول را می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درخصوص اینکه پس از پایان رسمی تحریم های تسلیحاتی، غرب اعلام کرد تحریم های تسلیحاتی دیگری علیه ایران وضع خواهد کرد، گفت: ما در زمینه تسلیحات پیشرفت های بسیار بزرگی داشتیم و تمام این پیشرفت ها هم در دوران تحریم بوده است.

در حال حاضر هم که فضای بازتری وجود دارد، قطعاً به این پیشرفت ها اضافه خواهد شد.

  وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در بخش های مختلف حوزه صنایع دفاعی مانند صادرات، ارتباط  و تعاملات با کشورهای دیگر درخصوص مباحث نظامی قطعا توفیقات بیشتری به دست خواهیم آورد و مطالبی که این کشورها عنوان می کنند غالباً شعار و فرافکنی است و هیچ کدام اعتبار ندارد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در منطقه از اشراف کاملی برخوردار است، افزود: اینکه آمریکایی ها هر اتفاقی را که رخ می دهد با دروغ پردازی به ما نسبت می دهند برای این است که می دانند ایران اشراف دارد و  جمهوری اسلامی ایران است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع: جمهوری اسلامی ایران اشراف کاملی بر منطقه دارد

وزیر دفاع: جمهوری اسلامی ایران اشراف کاملی بر منطقه دارد