مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 00:002023-12-13حوادث

تتلوها همیشه هستند، با تتلیتی ها چه کنیم؟


در دنیای امروز، ردپای تتلوها به عنوان صیادهایی محبوب همواره در زندگی جوانان به چشم می خورد، اما در این بین خانواده ها چه نقشی دارند و چطور می توانند از پیامدهایی همچون قربانی شدن فرزندانشان در دام تتلوها پیشگیری کنند؟ - گروه زندگی- این روزها بازداشت تتلو از موضوعات داغی است که در محافل مختلف از آن صحبت می شود.

خواننده ای که چند سالی است با ابزار قدرتمندی تحت عنوان محبوبیت توانسته به سوء استفاده از دختران جوان اقدام کرده و به اهداف شیطانی خود دست پیدا کند؛ بنابراین شکی در لزوم محاکمه قانونی این خواننده وجود ندارد، اما با این حال نباید از نقش خود دخترانی که در دام تتلو افتادند، غافل شویم و یا مهمتر از آن، نقش والدین آن ها را در چنین اتفاقی نادیده بگیریم، زیرا با این کار عملا در حال مبراکردن خانواده ها از مهمترین وظیفه شان در تربیت و مدیریت فرزندان هستیم و این یعنی پاک کردن صورت مساله و فضا دادن به تتلوهایی که به راحتی می توانند نبض زندگی فرزندان ما را در دست بگیرند.

در این گزارش با سمیرا طاووسی کارشناس روانشناسی همراه شده ایم تا از نقش حیاتی والدین و خانواده در پیشگیری از آسیب ها و انحرافات فرزندان و راهکارهای آن برایتان بگوییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تتلوها همیشه هستند، با تتلیتی ها چه کنیم؟

تتلوها همیشه هستند، با تتلیتی ها چه کنیم؟