مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 09:102023-11-22سياسي

شناسایی و کشف اخلال 500 میلیارد ریالی در نظام پولی و بانکی اردبیل


معاون حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از شناسایی و کشف اخلال 500 میلیارد ریالی در نظام پولی و بانکی استان و تعقیب کیفری کلیه متهمان پرونده خبر داد.

- معاون حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خبرداد شناسایی و کشف اخلال 500 میلیارد ریالی در نظام پولی و بانکی اردبیل ایسنا/اردبیل معاون حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از شناسایی و کشف اخلال 500 میلیارد ریالی در نظام پولی و بانکی استان و تعقیب کیفری کلیه متهمان پرونده خبر داد.

اکبر مرادی اول آذر در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در پی دریافت گزارش مبنی بر اعطای تسهیلات بانکی خارج از ضوابط پولی و بانکی و تضییع حقوق بیت المال، رسیدگی به موضوع در راستای قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد حسب دستور دادستان اردبیل در دستور کار معاونت حقوق عامه دادستانی قرار گرفت و بالفور دستورات قضایی لازم جهت بررسی تخصصی موضوع به پلیس امنیت اقتصادی استان صادر شد.

وی افزود: بعد از شروع تحقیقات اولیه و انجام استعلام های ضروری و بررسی گردش مالی و حساب های بانکی مشخص شد مرتکبین که از مدیران و کارکنان ارشد یکی از بانک های استان بوده است که بدون رعایت ضوابط و مقررات بانک مرکزی و مصوبات لازم الاجرای هیأت وزیران، به متقاضی فاقد اهلیت و بدح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و کشف اخلال 500 میلیارد ریالی در نظام پولی و بانکی اردبیل

شناسایی و کشف اخلال 500 میلیارد ریالی در نظام پولی و بانکی اردبیل