مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 10:452023-12-10سياسي

جاده ای که بعد از 20 سال هنوز به پایان نرسیده است


نماینده مردم شهرستان های کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی گفت: هرچند عملیات ساخت جاده شادمهر به کاشمر از حدود20 سال قبل شروع شده اما هنوز به سرانجام نرسیده است.

- ایسنا/خراسان رضوی نماینده مردم شهرستان های کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی گفت: هرچند عملیات ساخت جاده شادمهر به کاشمر از حدود20 سال قبل شروع شده اما هنوز به سرانجام نرسیده است.

حجت الاسلام جواد نیک بین در گفت وگو با ایسنا از تکمیل و بهره برداری باند دوم جاده کاشمر به شادمهر در سال آینده خبر داد و افزود: یکی از مؤلفه های پیشرفت منطقه را راه های دسترسی آن است.

وی با بیان اینکه جاده شادمهر به کاشمر یکی از راه های مهم منطقه ترشیز محسوب می شود که از حدود20 سال قبل همچنان در حال ساخت است، اظهار کرد: هرچند 15 کیلومتر از این جاده 55 کیلومتری تا سه راهی شادمهر در سال 1399به صورت ناقص افتتاح شد، اما طی این سال ها بسیاری از نواقص برطرف و برخی از جمله رمپ ها، و دوربرگردان هایی که باید زیرگذر احداث می شد نیز باقی مانده که هم‏چنان انجام نشده است.

نیک بین با اشاره به اینکه به دلیل عدم کار کارشناسی در 15کیلومتر افتتاح شده، مجبور شدیم در بعضی نقاط مجدد کار انجام شود، تصریح کرد: ایجاد پل و رمپ از اقداماتی بود که پس از افتتاح جاده انجام گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده ای که بعد از 20 سال هنوز به پایان نرسیده است

جاده ای که بعد از 20 سال هنوز به پایان نرسیده است