مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 14:402023-11-25سياسي

676 واحد مسکن نهضت ملی را تا دهه فجر تحویل می دهیم/امسال 2000 شغل ایجاد می‎کنیم


مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان یزد با بیان این که هیچ خط قرمزی در مورد محرومیت زدایی نداریم، از تحویل حدود 680 واحد مسکن نهضت ملی در شهرهای یزد و مهریز به متقاضیان تا دهه فجر امسال خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان یزد با بیان این که هیچ خط قرمزی در مورد محرومیت زدایی نداریم، از تحویل حدود 680 واحد مسکن نهضت ملی در شهرهای یزد و مهریز به متقاضیان تا دهه فجر امسال خبر داد.

علی اکبر محمدپناه امروز شنبه(4 آذر) در حاشیه رویداد جام امید رسانه که در مرکز فضای مجازی بسیج استان در حال برگزاریست، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) براساس ماموریت خود تلاش دارد در هر کجا از کشور که نیاز به خدمات رسانی جهت محرومیت زدایی احساس می شود، پیشگام و جزو اولین مجموعه ها جهت ارائه خدمت به مردم باشد.

وی با بیان این که ستاد اجرایی فرمان امام(ره) دارای زیرمجموعه های مختلفی است که همگی در جهت محرومیت زدایی در کشور فعالیت می کنند، گفت: ستاد هیچ خط قرمزی در مورد محرومیت زدایی در کشور ندارد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان در مورد اقدامات این ستاد و مجموعه های ذیل آن در استان، تصریح کرد: بنیاد برکت در ذیل این ستاد فعالیتهای عمرانی و اشتغالزایی را دنبال می کند که در بحث عمرانی ساخت 27 مدرسه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

676 واحد مسکن نهضت ملی را تا دهه فجر تحویل می دهیم/امسال 2000 شغل ایجاد می‎کنیم

676 واحد مسکن نهضت ملی را تا دهه فجر تحویل می دهیم/امسال 2000 شغل ایجاد می‎کنیم