مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 09:302023-11-30حوادث

کشف بیش از 563 کیلو حشیش از سوداگران مرگ در سراوان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 563 کیلو و 200 گرم حشیش، دستگیری احدی از قاچاقچیان مواد مخدر و کشف سلاح در اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در شهرستان سراوان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 563 کیلو و 200 گرم حشیش، دستگیری احدی از قاچاقچیان مواد مخدر و کشف سلاح در اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در شهرستان سراوان خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان امروز پنجشنبه 9 آذردر تشریح جزییات این خبر بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های نوین پلیسی از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان سراوان با خبر شدند.

وی در ادامه افزود: بررسی های اولیه مأموران نشان از این داشت که این متهمان با تهیه مواد مخدر از کشورهای همسایه و انتقال آن به شهرستان سراوان قصد حمل به عمق کشور را دارند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر با شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان به محل نگهداری مواد مخدر اعزام و طی عملیاتی هماهنگ پس از درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ و توقیف خودروی آنان، یکی از قاچاقچیان دستگیر و در بازرسی از خودرو یک قبضه سلاح کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 563 کیلو حشیش از سوداگران مرگ در سراوان

کشف بیش از 563 کیلو حشیش از سوداگران مرگ در سراوان