مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 11:412023-12-06اقتصادي

شروع عملیات لایروبی بندر باسعیدوبا اعتباری بالغ بر 122 میلیارد تومان


مدیرکل شیلات هرمزگان از شروع عملیات لایروبی بندر باسعیدوبا اعتباری بالغ بر 122 میلیارد تومان و به میزان 350هزار متر مکعب حجم لایروبی باهمت سازمان شیلات ایران وباحضور مدیر کل بنادر ماهیگیری و نمایندگان شیلات ایران در قالب پروژه های ملی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مسعود بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان صبح امروز در گفت و گو با رسانه ها با اشاره به اینکه قشم را می توان نگین فعالیت های شیلاتی و به ویژه صیادی استان و کشور خواند گفت : صید و صیادی در شهرستان قشم از دیرباز جایگاه ویژه ای داشته است و با حمایت های سازمان شیلات ایران و شیلات هرمزگان در این شهرستان توانسته همگام با پیشرفت در بخش آبزی پروری ، فعالیت های صیدو صیادی در قشم را نیز ارتقا دهد.

بارانی با اشاره به اهمیت و جایگاه بندر صیادی باسعیدو تسریع در انجام عملیات لایروبی بندر باسعیدو با توجه مطالعات  صورت گرفته  ضروری خواند.

وی با اشاره به اینکه شیلات هرمزگان در حوزه خدمات صیادی و  بنادر صیادی اقدامات بسیار خوبی داشته است تصریح کرد: با توجه به تلاش های صورت گرفته و همچنین وضعیت خوب پروژه های احداث، بهسازی و ساماندهی بنادر صیادی خوشبختانه  شاهد رشد و پیشرفت قابل توجهی در روند اجرای پروژه های بنادر صیادی در استان هرمزگان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع عملیات لایروبی بندر باسعیدوبا اعتباری بالغ بر 122 میلیارد تومان

شروع عملیات لایروبی بندر باسعیدوبا اعتباری بالغ بر 122 میلیارد تومان