مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:552023-11-26بين الملل

انتقاد تند رییس پارلمان مجارستان از اتحادیه اروپا و سازمان ملل


رییس پارلمان مجارستان عملکرد سازمان ملل، اتحادیه اروپا، مقامات آلمان و سفیر آمریکا در مجارستان را مورد انتقاد شدید قرار داد و به مواضع اتخاذی از جانب آن ها حمله ور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، لازلو کوور رییس پارلمان مجارستان در اظهاراتی تند علیه آلمان عنوان کرد که رهبری این کشور به گونه ای در حال پیش روی است که این کشور حتی سریع تر از زمانی که هیتلر بر آن حکومت می کرد، در حال تخریب خود است.

وی انتقادات خود را فراتر از این برده و با زیر سوال بردن عملکرد سازمان ملل آن را همانند شرکتی توصیف کرد که بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته و عملا هیچ اقدام خاصی را انجام نمی دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازراشاتودی ، رییس پارلمان مجارستان که به اظهارات جنجالی اش بر سر مسائل و موضوعات مختلف معروف است، بار دیگر اظهارات تندی را در جریان برگزاری نشستی در مجارستان عنوان کرد.

کوور پیش از همه به آلمان حمله و رهبری کنونی آن را با دوران هیتلر مقایسه کرد و گفت: آلمان با سرعتی طوفانی و حتی سریع تر از دوران هیتلر در حال تخریب خود است و این جای تاسف دارد.

پس از آن کوور به انتقاد علیه عملکرد اتحادیه اروپا و سازمان ملل پرداخت.

وی در اظهاراتش سازمان ملل را مانند شرکتی توصیف کرد که اقداماتش تنها جنبه تبلیغاتی دارد و اتحادیه اروپا را به پیمان ورشو در دوران جنگ س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تند رییس پارلمان مجارستان از اتحادیه اروپا و سازمان ملل

انتقاد تند رییس پارلمان مجارستان از اتحادیه اروپا و سازمان ملل