مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 13:152023-11-30سياسي

انعقاد قرارداد پروژه آبرسانی به 450 روستای اردبیل با اداره آبفا


جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بسیج سازندگی استان در قالب خدمت رسانی به روستاییان و عشایر قرارداد پروژه آبرسانی به 450 روستا را با اداره آبفا منعقد کرده است که در مرحله اول برای 260 روستا طرح آبرسانی انجام خواهد شد.

- ایسنا/اردبیل جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بسیج سازندگی استان در قالب خدمت رسانی به روستاییان و عشایر قرارداد پروژه آبرسانی به 450 روستا را با اداره آبفا منعقد کرده است که در مرحله اول برای 260 روستا طرح آبرسانی انجام خواهد شد.

سرهنگ عبدی 9 آذر در دومین همایش ملی تکریم از شبانان و گله داران عشایر استان اردبیل که در شهر جعفرآباد مغان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره امام امت اظهار کرد: در پنج آذر سال 1358 شجره بسیج توسط امام خمینی (ره) پایه گذاری شد و از آن به بعد دستاوردهای علمی، فرهنگی و اقتصادی چشمگیری را در کشور شاهد هستیم که همه را مدیون خون شهدا می دانیم.

وی با اشاره به گوشه ای از عملکرد بسیج سازندگی استان اردبیل تصریح کرد: در قالب اجرای طرح های عمرانی در استان قرارداد پروژه آبرسانی 450 روستا با اداره آبفا منعقد شد که 260 روستا در مرحله اول در اولویت می باشد و از این تعداد در 147 روستا و قشلاق طرح بهره برداری انجام شده است و مابقی نیز تا آخر سال دارای رشد قابل توجهی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قرارداد پروژه آبرسانی به 450 روستای اردبیل با اداره آبفا

انعقاد قرارداد پروژه آبرسانی به 450 روستای اردبیل با اداره آبفا