مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-19بين الملل

یمن: تشکیل ائتلاف، تاثیری بر عملیات های ما در دریای سرخ نخواهد داشت


سخنگوی انصارالله تاکید کرد که اعلام آمریکا درباره تشکیل ائتلاف دریایی علیه ارتش یمن، تاثیری بر عملیات های این کشور در دریای سرخ نخواهد داشت و یمنی ها عملیات های خود را علیه اسراییل ادامه خواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت که اسراییل فجیع ترین جنایت ها را مرتکب شده و یمن نمی تواند در مقابل این جنایت ها سکوت کند.

محمد عبدالسلام که بعدازظهر امروز (سه شنبه)، با شبکه الجزیره گفت وگو می کرد، به بیانیه آمریکا درباره تشکیل ائتلاف دریایی برای مقابله با ارتش یمن اشاره کرد و در این باره اظهار داشت: ائتلافی که آمریکایی ها آن را اعلام کرده، برای محافظت از اسراییل و کالاهایی است که به آنجا می رود .

ارتش یمن پس از تشدید حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین اعلام کرد که تا زمان توقف حملات علیه غزه و ارسال کمک های بشردوستانه به این منطقه، تمام کشتی های اسراییلی و همچنین کشتی هایی که مقصد آن ها اراضی اشغالی فلسطین است، در دریای سرخ و تنگه باب المندب هدف حمله قرار خواهد داد.

لوید آستین وزیر دفاع آمریکا که روز گذشته وارد اراضی اشغالی فلسطین شده است، دیشب تشکیل ائتلافی دریایی را با هدف مقابله با حملات ارتش یمن اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یمن: تشکیل ائتلاف، تاثیری بر عملیات های ما در دریای سرخ نخواهد داشت

یمن: تشکیل ائتلاف، تاثیری بر عملیات های ما در دریای سرخ نخواهد داشت