مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 16:402023-12-12بين الملل

کشته شدن 11 سرباز اسراییلی در غزه


شاخه نظامی جنبش حماس خبر داد که در جریان درگیریهای امروز در محله الشجاعیه شهر غزه موفق شده است یازده نظامی صهیونیست را از پای درآورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گردانهای القسام –شاخه نظامی جنبش حماس- خبر داد که نیروهای مقاومت در محله الشجاعیه غزه، هفت خودروی نظامی صهیونیستی را با خمپاره و بمبهای ضد زره هدف قرار دادند و سرنشینان آن را از پای درآوردند.

نیروهای القسام همچنین ضمن از پای درآوردن شماری از نیروهای امدادی اسراییلی، با نیروهای پیاده صهیونیست نیز به صورت مستقیم درگیر شدند که در جریان، 11 سرباز کشته شدند.

رادیو ارتش اسراییل امروز و در شصت و هفتمین روز جنگ در غزه، تعداد تلفات خود را از آغاز نبرد زمینی، 111 سرباز و افسر اعلام کرد.

رادیو ارتش اسراییل همچنین اعلام کرد که 20 نظامی طی حملات نیروهای خودی در غزه کشته شده اند و 13 نفر از آن ها در حالی هدف قرار گرفته اند که گمان می شد نیروهای فلسطینی هستند.

  برخی از آن ها طی حملات هوایی و برخی در نیز بر اثر شلیک تانک یا شلیک نیروهای پیاده نظامی کشته شده اند.

وزارت بهداشت غزه هم خبر داد که از زمان آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر تا کنون، 18 هزار و 412 نفر به شهادت رسیدند و بیش از 50 هزار نفر نیز زخمی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن 11 سرباز اسراییلی در غزه

کشته شدن 11 سرباز اسراییلی در غزه