مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-21ورزشي

معرفی گزینه اسپانیایی نساجی؛ یک سرمربی نه چندان لالیگایی با کارنامه ای ضعیف


گزینه اسپانیایی سرمربیگری نساجی در دوران کاری اش کارنامه ضعیفی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از موافقت نساجی با استعفای سید مهدی رحمتی از سرمربیگری و در شرایطی که قرار است وحید رضایی در بازی هفته چهاردهم مقابل هوادار روی نیمکت قائمشهری ها بنشیند، باشگاه به سراغ انتخاب سرمربی خارجی رفته و نام لوکاس آلکاراز اسپانیایی به عنوان اولین گزینه مطرح شده است.

این مربی 57 ساله متولد شهر گرانادا که سابقه بازی قابل توجهی ندارد و تنها در تیم شهرش عضویت داشته، از سال 1995 کار سرمربیگری را در تیم گرانادا شروع کرد و پس از آن سال 1998 هدایت آلمریا را برعهده گرفت.

رکرتیوو هوئلوا، راسینگ سانتاندر، خرز، کوردوبا، اریس تسالونیکی یونان، لوانته، الچه، تیم ملی الجزایر، آلمریا(3 دوره) گرانادا(2دوره) رئال ساراگوسا، آلباسته، المپیاکوس نیکوزیا قبرس و ایبیزا تیم هایی بودند که آلکاراز تاکنون در آن ها سرمربیگری کرده است.

با این وجود او تنها در 3 تیم یعنی دوره اول سرمربیگری گرانادا، دوره دوم سرمربیگری آلمریا و خرز میانگین امتیاز بالاتر از 1/5 به جا گذاشته و در 9 تیم اخیرش حتی موفق به کسب 1/2 امتیاز هم نشده است.

آلکاراز که تاکنون هیچ جامی را به دست نیاورده در 13 آوریل 2017 به عنوان سرمربی الجزایر انتخاب شد اما فقط 7 بازی در این تیم دوام آورد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی گزینه اسپانیایی نساجی؛ یک سرمربی نه چندان لالیگایی با کارنامه ای ضعیف

معرفی گزینه اسپانیایی نساجی؛ یک سرمربی نه چندان لالیگایی با کارنامه ای ضعیف