مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 12:052023-11-25پزشكي

جزییات حمایت تغذیه ای وزارت بهداشت از 123 هزار کودک زیر 5 سال


معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به اهمیت آموزش سبک زندگی و اصلاح تغذیه به افراد جامعه، گفت: در این راستا برنامه «ارتقای وضع تغذیه کودکان زیر 5 سال» را اجرایی کردیم و تاکنون از بیش از 123 هزار کودک در بازه سنی یاد شده حمایت تغذیه ای شده است.

- معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به اهمیت آموزش سبک زندگی و اصلاح تغذیه به افراد جامعه، گفت: در این راستا برنامه ارتقای وضع تغذیه کودکان زیر 5 سال را اجرایی کردیم و تاکنون از بیش از 123 هزار کودک در بازه سنی یاد شده حمایت تغذیه ای شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین فرشیدی امروز در نشست خبری با خبرنگاران با موضوع بهبود تغذیه کودکان، گفت: مهمترین برنامه ای که درگیر آن هستیم پویش ملی سلامت است، زیرا بخش مهمی از بیماری های غیرواگیر وابسته به دیابت و فشارخون است و با کنترل این دو بیماری می توان ریسک خطر ابتلا به بیماری های ثانویه را کاهش داد.

وی با اشاره به اهمیت نقش تغذیه در جلوگیری از بیماری ها، اظهار کرد: کنترل بیماری های غیرواگیر از بروز از کار افتادگی ناشی از بیماری جلوگیری می کند.

فرشیدی گفت: در زمینه تغذیه، بحث عادت هم مطرح است مثلا خیلی ها عادت دارند باید قبل از چشیدن غذا روی آن نمک بریزند که این موضوع باید اصلاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات حمایت تغذیه ای وزارت بهداشت از 123 هزار کودک زیر 5 سال

جزییات حمایت تغذیه ای وزارت بهداشت از 123 هزار کودک زیر 5 سال