مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 12:312023-11-22سياسي

آیت الله اعرافی شهادت عضو جنبش حماس را تسلیت گفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله اعرافی مدیرحوزه های علمیه با صدور پیامی شهادت احمد بحر نائب رییس مجلس قانونگذاری فلسطین و عضو جنبش حماس را که بر اثر بمباران منزلش توسط رژیم صهیونیستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد، تسلیت گفت که متن آن به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم رژیم صهیونیستی همواره تلاش کرده با بیرون راندن مردم از عمق سرزمین فلسطین به ویژه از کرانه باختری و سرزمین های 1948 و راندن آنها به مناطق مرزی جنوبی علی الخصوص غزه و سپس محاصره آن ها در این باریکه و تضعیف آنها از طریق قطع دسترسی و ارتباط با جهان خارج، آنها را در عمل به نیروی منزوی و ضعیف تبدیل کند تا توان مقابله در مقابل اشغالگری و دفاع از حقوق اولیه و انسانی خود را نداشته باشند.

اما اکنون کار از حد گذشته است و در چند روز اخیر سرزمین مقدس شاهد فجیع ترین جنایات علیه بشریت بود که دل هر انسان آزاده و خدا جوی را به درد می آورد.

سرزمینی که بیش از حضور نحس صهیونیست ها پیروان همه ادیان الهی و ابراهیمی در آن زندگی مسالمت آمیز داشتند و در کمال صلح و آرامش در کنار یکدیگر زیست می کردند به خاک خون کشیده می شوند.

در این هنگام خبر شهادت جناب آقای دکتر احمد بحر نائب رییس مجلس قانونگذاری فلسطین و عضو جنبش حماس موجب تاثر و تالم همگان گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اعرافی شهادت عضو جنبش حماس را تسلیت گفت

آیت الله اعرافی شهادت عضو جنبش حماس را تسلیت گفت