مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 14:302023-12-09اقتصادي

سرمایه گذاری مشترک 12 واحد تولیدی فارس با تجار عمان


راهکارهای سرمایه گذاری مشترک مابین 12 واحد تولیدی و صنعتی استان فارس با تجار و بازرگانان کشور عمان بررسی شد.

- ایسنا/فارس راهکارهای سرمایه گذاری مشترک مابین 12 واحد تولیدی و صنعتی استان فارس با تجار و بازرگانان کشور عمان بررسی شد.

با حضور قیس بن محمد الیوسف وزیر تجارت، صنعت و سرمایه گذاری کشور عمان، فیصل الرباس رییس اتاق بازرگانی عمان، المعینی سفیر عمان در ایران، محمدباقر رییس اتاق مشترک عمان و ایران، ضیغمی رییس سازمان توسعه تجارت ایران، رازقی رییس اتاق مشترک ایران و عمان، حمیدیان رییس اتاق بازرگانی فارس و شیخ نیا معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس پتانسیل ها و ظرفیت های 12 واحد تولیدی و صادراتی استان فارس مطرح و زمینه های مشترک سرمایه گذاری آن ها در کشور عمان و به ویژه در حوزه صادرات مجدد بررسی و قول مساعد داده شد.

همچنین در این دیدارها یک تفاهم نامه همکاری تجاری فی مابین یک شرکت بخش خصوصی استان فارس با همتای خود در کشور عمان منعقد و مورد امضای دوطرف قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی فارس، در سفر وزیر تجارت، صنعت و سرمایه گذاری کشور عمان طی سفر به استان فارس با حضور مسئولان ارشد این استان و همچنین فعالان اقتصادی این استان به منظور توسعه همکاری ها جلساتی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری مشترک 12 واحد تولیدی فارس با تجار عمان

سرمایه گذاری مشترک 12 واحد تولیدی فارس با تجار عمان