مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 11:402023-11-24فرهنگي

به تماشای «شیرسنگی» جوزانی بروید


جلسه اکران اختصاصی و نقد و بررسی فیلم سینمایی «شیر سنگی» به کارگردانی «مسعود جعفری جوزانی» از منظر مردم شناسی، جامعه شناسی، فلسفه حق و حقوق عمومی در خانه اندیشمندان علوم انسانی در تهران برگزار می شود.

- جلسه اکران اختصاصی و نقد و بررسی فیلم سینمایی شیر سنگی به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی از منظر مردم شناسی، جامعه شناسی، فلسفه حق و حقوق عمومی در خانه اندیشمندان علوم انسانی در تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انجمن حقوق شناسی و گروه حقوق خانه اندیشمندان علوم انسانی با مشارکت مؤسسه فرهنگی، هنری جوزان فیلم ، 37 سال پس از اکران عمومی موفقیت آمیز فیلم سینمایی شیر سنگی از ساخته های ماندگار مسعود جعفری جوزانی ؛ جلسه اکران اختصاصی و نقد و بررسی این اثر سینمایی را از منظر مردم شناسی، جامعه شناسی، فلسفه حق و حقوق عمومی در ساعت 16 تا 20 روز شنبه 4 آذر ماه جاری در شهر تهران برگزار می کند.

در این مراسم، که از نسخه اصلی و بازیابی شده پوستر فیلم سینمایی شیر سنگی اثر زنده یاد استاد مرتضی ممیز رونمایی خواهد شد؛ دکتر مصطفی ملکیان پژوهشگر، دین پژوه و استاد فلسفه و اخلاق، دکتر حسن وکیلیان دانشیار دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر داریوش رحمانیان دانشیار دانشکده ادبیات دانشگاه تهران و سردبیر مردم نامه، دکتر سجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به تماشای «شیرسنگی» جوزانی بروید

به تماشای «شیرسنگی» جوزانی بروید