مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 12:402023-12-11سياسي

یک نماینده ؛ از یخچال بازنشستگان فقط باد سرد می آید


نماینده کاشمر و بردسکن در مجلس گفت: یادم است که قالیباف روزی می گفتند که نخواهیم گذاشت یخچال بازنشستگان خالی شود اما الان از یخچال بازنشستگان فقط باد سرد می آید.

- حجت الاسلام والمسلمین جواد نیک بین نماینده کاشمر و بردسکن در مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی امروز دوشنبه 20 آذرماه طی تذکری گفت: کوره داران از ابتدای سال آجر تولیدی خود را با قیمت مصوب فروخته اند اما بعد از گذشت هشت ماه از سال شرکت گاز، تعرفه گاز کوره داران را طی ماه های فروردین تا مرداد تغییر داده و با قیمت جدیدی محاسبه و کوره داران را بیچاره کرده است.

وی  با اشاره به فساد در واردات چای بیان کرد:  پول در کشور زیاد است اما متاسفانه دست کج زیاد داریم ، بیمه کارگران ساختمانی، تاکسی داران، مشاغل سخت و زیان آور به دلیل کمبود اعتبار در مجلس تصویب نمی شود و از سوی دیگر گفته می شود همسان سازی حقوق بازنشستگان به دلیل نداشتن پول اجرایی نمی شود.

نماینده بردسکن و کاشمر در مجلس با بیان این که در کشور پول داریم اما جایی که نباید، هزینه می شود ، گفت: از رییس مجلس می خواهم از حیثیت مجلس دفاع کنند؛ یادم است که آقای قالیباف روزی می گفتند که نخواهیم گذاشت یخچال بازنشستگان خالی شود اما الان از یخچال بازنشستگان فقط باد سرد می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نماینده ؛ از یخچال بازنشستگان فقط باد سرد می آید

یک نماینده ؛ از یخچال بازنشستگان فقط باد سرد می آید